Administrerende direktør Ole Peter Wie i Marked.no er klar til å betjene de første kundene.

Nyheter

Nå åpner Marked.no

Allerede neste uke begynner Stein Erik Hagens dagligvaresatsing på nett, Marked.no, å kjøre ut mat til de første kundene.

Publisert Sist oppdatert

– Vi starter forsiktig med inviterte kunder de første ukene. Men fra begynnelsen av februar åpner vi for alle som ønsker det, sier administrerende direktør Ole Peter Wie i Marked.no til Aftenposten.

Ett år har han og hans ansatte brukt på å komme frem til lanseringen. Millioner av kroner er brukt til IT-systemer, lagerbygging og planlegging. Wie sier Marked.no skal være mye billigere enn de andre matbutikkene på nett, enn nærbutikkene og supermarkedene. – Vi skal kunne konkurrere med lavpriskjedene, sier han til avisen.

Marked no vil ved oppstarten føre 3000 varer, men skal raskt øke til 5000. Målet er over 20.000 varelinjer. Kundene vil få levert varene enten helt hjem på døren, eller på ett av fem hentepunkter, skriver Aftenposten.

Powered by Labrador CMS