Nyheter

Nidar relanserer Soho

31 000 Facebook-medlemmer og 800 henvendelser har overbevist Nidar. Sjokoladen Soho blir relansert. Returen skjer i form av en jubileumspose Nidar lanserer ved årsskiftet.

Publisert Sist oppdatert

Soho kommer som en innpakket sjokolade i den nye posen, som også vil innehold rød Stratos med mandler, Smørbukk-stang, Bamsemums med banansmak og den helt nye Bursdagsfudge.

- Vi har bestemt at i forbindelse med 100-årsjubileet til Nidar neste år, skal vi relansere gamle favoritter. Vi synes det er veldig gøy å relansere de gamle bitene, som vi er stolte av og dessuten var triste for at ikke slo an i utgangspunktet, sier kommunikasjonsrådgiver Marthe Schomacker i Nidar til Adresseavisen.

Soho har vært den desidert mest savnede sjokoladen i Nidars portefølje, skal man tro tilbakemeldingene. Schomacker forteller at de siden 2007 har fått over 800 henvendelser fra folk som spør om den kommer tilbake.

Til sammenligning har de mottatt bare 80 henvendelser på nestemann på lista som er tatt ut av sortimentet, nemlig Stratos Nøtter.

- Soho ligger klart på toppen over etterspurte produkter som vi får inn til vår forbrukerservice. I tillegg vet vi at mer enn 30 000 har gitt uttrykk for at de savner den og ønsker den tilbake på Facebook, sier Schomacker.

Powered by Labrador CMS