Nyheter

Non-Stop mot Daim i bolleduell

Nå lanseres NonStop-boller, men det er opp til kundene om de forblir bak disken. NonStop-bollene må bevise sin plass i Statoils bollesortement gjennom en duell mot Daim-bollene.

Publisert Sist oppdatert

I løpet av fire uker får kundene stemme fram den bollen de liker best. Vinneren får bli bak disken, melder Statoil i en pressemelding.

- Både Statoil og Kraft Foods er kompromissløse på kvalitet, noe som gjør det ekstra artig når vi nå, nok en gang står med en nystekt nyhet i hendene. Det er en litt leken bolle. Kjent og kjær i alle aldersgrupper, og en bolle som setter farge på hverdagen. Dette skal bli en spennende duell, sier Svein Johan Stub, Business Development Manager hos Kraft Foods Norge.

Statoil har siden de første bollene ble fylt opp med sjokolade opplevd en eventyrlig salgsøkning.

– Det betyr mye at vi har Freia med på laget. De er best på sjokolade og har lagt ned mye arbeid i prosessen med å finne den riktige kombinasjonen, sier Morten Svendsen, kategorisjef mat i Statoil Norge. Det ble testet 18 ulike bollevarianter før valget falt på Nonstop.

Powered by Labrador CMS