Nyheter

Norsk Schweppes-kampanje fikk pris

Reklamekampanjen for Schweppes i Norge ble nominert til gull og vant bronse i Epica Awards.

Publisert Sist oppdatert

Bidraget var blant 3 893 andre fra 648 selskaper i 62 land, og fikk bronse i kategorien «Best Advertising Photography».

Kampanjen for Schweppes og Hansa Borg Bryggerier ble laget av MK Norway sammen med den australske fotografen Adam Taylor. I en gigantisk vanntank i New York utviklet fotograf, modell og fire dykkere en helt spesiell bildeserie.

– Det er utrolig moro å vinne en internasjonal pris for en kreativ kampanje, og vi er selvsagt stolt av det! Vi har mottatt mange positive tilbakemeldinger på kampanjen som har vært godt synlig i norske magasiner, og som har preget bybildet i de største norske byene, sier merkevaresjef Ingrid Sørhaug i Hansa Borg Bryggerier i en pressemelding.

– Det spesielle med Schweppes er smaken, og ikke minst de sprudlende boblene. Dette dramatiserte vi gjennom noen nydelige undervannsbilder, og mener uttrykket har blitt friskt og moderne, samtidig som den internasjonale, sofistikerte stilen har blitt underbygget, sier Creative Director Armando Zuniga i MK Norway.

Powered by Labrador CMS