Nyheter

Ny brus fra Coca-Cola

Publisert Sist oppdatert

1.februar lanserer Coca-Cola Norge den nye voksenbrusen SanSão på det norske markedet. SanSão finnes i dag bare i Brasil og Mexico, hvor drikken går under navnene Kuat og SenZão. Norge blir dermed prøvekanin i Europa også på denne nye brusen. ? Testresultatene så langt har vært veldig gode. Blant annet sier to av tre spurte at de vil drikke denne brusen i tillegg til det de vanligvis drikker, sier informasjonssjef Stein Rømmerud.Brusen er også unik på den måten at den er designet for å treffe et voksent publikum.? Målgruppen for den nye brusen er voksne i alderen 20-40 år. Dette er en kjøpssterk gruppe som står for en stor andel av det totale forbruket av våre produkter og som søker variasjon, sier markedssjef Kristin Merethe Trollerud i Coca-Cola Norge.Den friske smaken på SanSão kommer fra guaranbær-ekstrakten, men brusen er ikke tilsatt ekstra koffein og markedsføres ikke som en energidrikk. Brusen inneholder noe koffein, men bare 1/10 av mengden i vanlig Coca Cola. SanSão vil være tilgjengelig på 0,5 og 1,5 liters flasker.Markedsføringskampanjen består av en helt ny TV-reklame, annonser i bransjeblader og utdeling av smaksprøver.

Powered by Labrador CMS