Nyheter

Ny dusjsåpe fra Palmolive

På et møte med Ica og Norgesgruppen i dag orienterte tilsynet om at innkjøpsavtalen mellom Coop og Rema 1000 blir en del av vurderingsgrunnlaget. Avgjørelsen utsettes dermed med nesten to måneder.

Publisert Sist oppdatert

Pure Cashmere er en serie nye dusjsåper fra Palmolive. Palmolive-merket har hatt en sterk utvikling innenfor dusj og har siste tre måneder per august en markedsandel i verdi på 17,8 prosent. Nå satses det videre med den nye serien Palmolive Pure Cashmere, som består av de to variantene Intense Hydration og Sensitive. - Fuktighetsgivende og mykgjørende effekt er de viktigste behovene innenfor dusj. Kasjmir, som er kjent for å være ekstremt mykt, har lenge vært en trend innenfor motebransjen, og nå har også kasjmir-ekstrakter blitt vanlige å bruke innenfor kosmetikk og hygiene i faghandel. Nå er vi først ute med å lansere produkter med ekstrakter fra kasjmir i dagligvarehandelen, og satser stort for å gjøre dette til enda en suksess, sier markedssjef Fredrik Thuresson i Colgate-Palmolive.

Powered by Labrador CMS