Nyheter

Ny fart i syltetøykrigen

Lillebror i syltetøybransjen forsetter korstoget mot markedsleder Nora. Nye reklamefilmer fra Lerum er klare, melder Kampanje.

Publisert Sist oppdatert

Lerum fortsetter å oppgradere designet på sine produkter, og denne gang har syltetøyet Utan tilsett sukker som har fått en runde på designblokka.

- Produktidentiteten bygger på nøkkelordene som helnorsk og ærlig, sier Kristen Bryn i Tangram til Kampanje.

For å lansere det nye designet har Bates United utviklet to produktfilmer, spilt inn i Sogndal.

Dermed fortsetter Lerum å gi Nora kamp i syltetøyskrigen. Sist Nora gjorde noe stort på markedssiden var i fjor vår. Da relanserte nemlig Nora syltetøyet sitt med nye glass og nytt desig og med kjente verselinjer fra Prøysen på etiketten. Bak designjobben stod elskapet Sukker.

Powered by Labrador CMS