Nyheter

Ny Grandiosa-kampanje

Stabburet vil bruke Facebook aktivt i Grandiosas nye kampanje, der man følger en person som skal løpe fra Oslo til Trondheim med en pizzaeske under armen.

Publisert Sist oppdatert

Stabburet ønsker å spille på løpetrenden i lanseringen av den nye nøkkelhullsmerkede Grandiosaen. For å fronte en sunnere Grandiosa har pizzaprodusenten fått med seg løpedronningen Ingrid Kristiansen og tidligere sportskommentator Gunnar Grimstad. I Forrest Gump-stil skal «Bjørn Ivar Fjeld» løpe fra Oslo til Trondheim med en pizzaeske under armen.

– I vår nye kampanje følger vi en person som faktisk løper gjennom store deler av Norge for et matprodukt. Folk vil bli invitert til å løpe med han på deler av etappen via Facebook og andre kanaler, og vi håper Grandiosa kan få flere til å løpe, sier Magnus Tollefsen, produktgruppesjef i Stabburet.

Løpet for Grandiosa Biff & Løk starter 10. mai og varer i tre uker. I denne perioden vil folk kunne følge løpet gjennom reklamefilmer, livesendinger på Grandiosa.com og via Facebook.

Se den nye reklamefilmen her:

Powered by Labrador CMS