Nyheter

Ny Imsdal-design

På et møte med Ica og Norgesgruppen i dag orienterte tilsynet om at innkjøpsavtalen mellom Coop og Rema 1000 blir en del av vurderingsgrunnlaget. Avgjørelsen utsettes dermed med nesten to måneder.

Publisert Sist oppdatert

Ringnes lanserer en helt ny flaskeportefølje fra Imsdal 1. april. - Det nye utseendet gir et helhetlig uttrykk som står godt ut i butikk. Lanseringen vil styrke Imsdals posisjon og skape vekst i 2007. Det gleder vi oss til, sier produktsjef Hanan Jahr Horsrud.

- Vannmarkedet er i rask vekst og endring. Nordmenn kjøper stillvann på flaske som aldri før. I 2006 økte stillvannmarkedet seg med hele 102 prosent, og Imsdal sto for over halvparten av salget, sier produktgruppesjef Liv Berg.

- Det nye designet er «Imsdalsk» - gjenkjennelig og i tråd med Imsdals verdier og identitet. Vi har bevart blåfargen, det norske flagget, logotypen, den rene regelmessige flaskeformen og flyttet fjellet fra flaskebunnen til etikettoppen, sier Horsrud.

Powered by Labrador CMS