Nyheter

Ny rekord for Fjordland

Desember måned ble tidenes beste for Fjordland. Dermed nådde Fjordland sitt ambisiøse mål om tidenes julesalg. 175 millioner i omsetning er 9,5 prosent høyere enn desember 2012.

Publisert Sist oppdatert

– Resultatet fra årets julekampanje viser at Fjordland er på rett vei. Et flott lagarbeid viser at vekst er mulig i et krevende dagligvaremarked med liten vekst. God langsiktig planlegging med kampanjeelementer i alle kommunikasjonskanaler gir resultater, sier adm. direktør André Gobel i Fjordland.

Det var julemiddagene og julegrøten som i første rekke bidro til omsetningsveksten. I tillegg har det gått mye Bremykt. Bremykt har hatt god vekst gjennom hele året og den fortsatte i desember. Fire nye retter med juletilbehør sørget også for god verdivekst for tilbehør.

Powered by Labrador CMS