Nyheter

Ny storlansering fra Q-Meieriene

Denne uken ruller høstens nyheter for fullt ut i butikkene. Q-Meieriene har holdt sin store nyhet hemmelig helt til nå.

Publisert Sist oppdatert

– Vi har fryktet at vi nok en gang skulle bli kopiert av konkurrenten og bli overkjørt av gigantiske markedsbudsjetter. Derfor har vi gitt munnkurv til alle som har vært involvert i dette prosjektet. Vi er stolte over i dag å kunne vise norske forbrukere produkter de aldri har sett maken til, sier Q-Sjef Bent Myrdahl i en pressemelding.

Q-Meieriene beksriver sitt samarbeid med NonStop og Oreo som «enestående i yoghurthyllen».

– At Norges trolig mest kjente godisprodusent har lyst å samarbeide med oss tar vi som en stor annerkjennelse. For å kunne hevde oss i kampen mot den superdominante konkurrenten er vi helt avhengig av å tenke nytt, også på hvordan vi fremstiller produktene våre. Dette er et spennende eksempel nytenkning, sier Bent Myrdahl.

NonStop yoghurt består av NonStop i biter som er plassert i lokket og vaniljeyoghurt fra Q-Meieriene. Dette røres sammen i begeret. Oreoyoghurt er laget på tilsvarende måte.

– Vi jobber alltid for å finne nye produkter i meierihyllene. Når nå forbrukerne også etterspør noe skikkelig godt og som de kan kose seg med, ja da tror vi NonStop og Oreo yoghurt har en plass i markedet, avslutter Bent Myrdahl.

I denne ukens utgave av Handelsbladet FK, kan du lese om mange av de andre nyhetene som kommer i butikk fra og med denne uken.

Powered by Labrador CMS