Nyheter

Nye lettbruser

På et møte med Ica og Norgesgruppen i dag orienterte tilsynet om at innkjøpsavtalen mellom Coop og Rema 1000 blir en del av vurderingsgrunnlaget. Avgjørelsen utsettes dermed med nesten to måneder.

Publisert Sist oppdatert

Internasjonalt fortsetter Coca-Cola og PepsiCo å lansere nye lettbruser i håp om å holde på markedsandelene. Coca-Cola lanserer vanlig lett-cola med søtningsstoffet Splenda i mai og Coca-Cola Zero i juni i USA. Zero skal smake mer likt klassisk Coca-Cola enn det dagens Coca-Cola Light gjør. ? Og uten «lett» i navnet, kan den appellere bredere til menn og unge kunder, sier lettbrus-direktør Dan Dillon til avisen Atlanta Journal-Constitution.Nå i april auksjonerer Coca-Cola bort en prøvepakke med Zero på eBay ? en ny form for markedsføring for konsernet.I mellomtiden lanserer Pepsi sin nye Pepsi One søtet med Splenda.

Powered by Labrador CMS