Ifølge prosjektleder for innovasjon Linda Korseberg Hagen i Norgesgruppen og brand manager Pernille Løvås i Unil, skal Vilje gjøre det enkelt for kundene å ta gode valg.
Ifølge prosjektleder for innovasjon Linda Korseberg Hagen i Norgesgruppen og brand manager Pernille Løvås i Unil, skal Vilje gjøre det enkelt for kundene å ta gode valg.

Lanserte nytt merke i Norgesgruppens butikker

I uke 38 ble den nye merkevaren «Vilje» lansert. Målet er å gjøre det enkelt for kundene å velge bærekraftig i Norgesgruppens butikker.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 35 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Nett og papir
1 mnd

1,- 340,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett og papir
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
1 mnd

1,- 240,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS