Nyheter

Obs Sartor årets hypermarked

Coop Obs Sartor er kåret til Årets hypermarked 2009. – Butikken har vist godt butikkarbeid over flere år, sier kjededisponent Knut Wellerop i Coop Norge Handel.

Publisert Sist oppdatert

– Jeg er stolt av alle mine medarbeidere som har vært med å gjøre vårt hypermarked til kjedens beste i 2009, sier hypermarkedsjef Gjertrud Botnen Aalmo i Coop Obs Sartor, som eies av Coop Hordaland.

Kåringen av Årets hypermarked fant sted under Coop Obs` hypermarkedssamling i Oslo.

– Coop Obs Sartor har levert jevnt gode prestasjoner innen alle kriteriene som er satt til årets butikk, og det er grunnen til at de gikk seirende ut av en svært jevn konkurranse, sier kjededisponent Knut Wellerop.

Gjertrud Botnen Aalmo tror at en av grunnene til at de har levert så gode resultater er at de har jobbet systematisk over flere år med opplæring og kompetanseheving på sine ansatte. – Medarbeidere som har god kunnskap får også selvtillit i jobben, som igjen gir medarbeidere som trives på arbeidsplassen. Vi har dyktige folk og et godt arbeidsmiljø. Det tror jeg er en viktig kilde til suksess, i tillegg til at vi selvsagt har fokus på å selge, sier Gjertrud, som har en årlig omsetning i hypermarkedet på cirka 300 millioner kroner.

Nummer to ble Coop Obs Ålesund, mens Coop Obs Lagunen ble nummer tre i kåringen.

Powered by Labrador CMS