Nyheter

Offensiv satsning på lysrør

På et møte med Ica og Norgesgruppen i dag orienterte tilsynet om at innkjøpsavtalen mellom Coop og Rema 1000 blir en del av vurderingsgrunnlaget. Avgjørelsen utsettes dermed med nesten to måneder.

Publisert Sist oppdatert

Aura satser offensivt mot næringsmiddelindustrien, og sender i disse dager ut et gratis, splintsikkert lysrør til Norges 1000 største produsenter og selgere av næringsmidler. Aura ønsker med dette å skape fokus og oppmerksomhet rundt glasspolitikk innen næringsmiddelindustrien. Lysrøret, Aura Protector Long Life, er innkapslet med en spesiell beskyttende plastfilm som effektivt hindrer at glassplinter og lysrørpulver spres dersom lysrøret skulle knuses. ? Konsekvensene kan fort bli fatale hvis et rør knuses innenfor produksjon og salg av næringsmidler. Resultatet blir ofte full stans i produksjonen, destruksjon av næringsmidler og full rengjøring av maskiner som benyttes under fremstilling av produktene. Det slipper man med dette lysrøret, sier salgssjef Rune Bjørnstad i Auralight.

Powered by Labrador CMS