Nyheter

Øker grovhetsgraden på kneipp

Norgesgruppen øker grovhetsgraden på First Price kneipp fra halvgrovt til grovt.

Publisert Sist oppdatert

– Vi vet at dette er ett av de mest solgte brødene i Norgesgruppens butikker, så dette er en endring som får betydning for mange. Når vi også vet at andelen grove og ekstra grove brød har økt med 50 prosent i Norgesgruppens butikker det siste året, så viser dette totalt sett at vi er på god vei i riktig retning. First Price kneippen vil bidra til at denne andelen blir enda høyere, sier Aina Marie Lien, Norgesgruppens fagsjef for sunnhet og ernæring.

Norgesgruppen relanserer også hele Fiskemannen-serien med mer fisk og mindre salt i alle produktene. Alle produktene har nå over 50 prosent fiskeandel, og saltnivået er redusert med i snitt 40 prosent. – Flere av fiskeproduktene har nå så høy andel fisk at det virkelig monner som fisk i kostholdet, sier Aina Marie Lien.

Powered by Labrador CMS