Nyheter

Over forventning for Farris & Juice

I disse dager runder Farris & Juice to millioner solgte flasker. – Det er mer enn dobbelt så mange som det vi turte å håpe på i mai, sier produktgruppesjef Christine Nygaard-Andersen.

Publisert Sist oppdatert

– De to Farris & Juice-variantene har til sammen tatt 3,3 andeler av brus «drikke-nå»-kategorien, og produktet er nå større enn kjente varianter som Coca-Cola light, Villa og Mozell, sier Nygaard-Andersen.

Joakim Sande, marketingsjef for brus, vann og energi, tror dette bare er starten på noe stort. – Vi har sett en nedgang i bruskategorien i et par år nå, som blant annet skyldes økt helsefokus og sunnere vaner blant forbrukerne. Går dette som vi har ambisjoner om, vil Farris & Juice være den viktigste bidragsyteren til at bruskategorien igjen skal snu nedgang til vekst, sier Sande.

– Mange har etterspurt et produkt som både er sunt og som gir nytelse. Ofte står man i en enten eller situasjon. Farris & juice dekker begge disse behovene, fortsetter han.

Og i september lanseres en ny 1,2-litersflaske.

Powered by Labrador CMS