Nyheter

Overrasket over ølengasjement

Bestevenn-strategien til Rema både koster og smaker. Ole Robert Reitan vedgår at han er overrasket over det enorme engasjementet for øl.

Publisert Sist oppdatert

I går deltok Rema 1000-sjef Ole Robert Reitan i debattprogrammet på Torp på NRK. Der fortalte han at kjeden har tapt penger på aksjonene i Bergen og Trondheim. Han vedgår også at han er overrasket over det enorme engasjementet for øl.

Daglegvaretoppen gjorde det også klart at han ikke angrer på omleggengen de nå har staret på i konsernet. Han tror at det å satse på flere lokale og kortreiste produkter, å satse mer på økologiske varer og varer fra småprodusenter, vil møte di kravene kundene vil ha i framtiden, skriver NRK.

Smatidig er Reitan svært fornøyd med at over 940.000 nrodmenn har lastet ned og benyttet seg av Æ-appen.

Powered by Labrador CMS