Nyheter

Prior vant Sølvfisk

Priors reklamefilm med Martin Schanke som en lysere og mildere forbruker vant Sølvfisken for desember. Dermed er den med blant finalistene under Gullfisken som går av stabelen 5. februar.

Publisert Sist oppdatert

– Dette er vi stolte av, sier marketingsjef Jon Tomassen i Nortura.

– Sølvfisken viser at vi sammen med vår gode samarbeidspartner Try i 2009 har truffet med våre profilfilmer. Filmene er innpakningen til de taktisk rent salgsutløsende reklamefilmene. De skal bygge merkevaren og det har de gjennom god respons fra våre forbrukere klart, mener han.

Juryens kommentar var: – Underholdende del av en god kampanje for «hvitt kjøtt som gjør livet lysere». Bruken av rallyføreren, som de fleste vil huske som en «rabbagast», som har blitt lys og mild, gjør filmen morsom og den tåler å bli sett igjen.

Se filmen her:

Powered by Labrador CMS