Nyheter

Rema 1000 ble Årets kommunikatør

Under bransjetreffet Kommunikatøren i dag tidlig ble Rema 1000 utnevnt til Årets kommunikatør i detaljhandelen.

Publisert Sist oppdatert

Rema 1000 ble hedret for sin «helintegrerte kommunikasjon med fokus på blant annet sine kjøpmenn» under bransjetreffet Kommunikatøren, som for 7. år på rad ble arrangert av rekrutteringsbyrået Hammer & Hanborg.

– Å bli stemt frem til den beste Kommunikatøren innenfor detaljhandel er veldig gledelig. Vi er ekstremt opptatt av å faktisk leve merkevaren Rema 1000 hver eneste dag gjennom alt vi foretar oss. Vi håper jo at det også skinner gjennom i media, og at det er derfor kommunikasjonsbransjen legger merke til oss, sa en fornøyd markedsdirektør Lars-Kristian Lindberg i Rema 1000 da han mottok prisen.

Totalt fem bransjer med tre nominerte i hver ble lagt ut for stemmegivelse. I klassen for detaljhandel tok Rema 1000 en klar seier foran Moods of Norway og Kiwi på plassene bak. Nominasjonskomitéen berømmet Rema 1000 for kampanjer, verktøy og kommunikasjonstrategi.

– Med sin «Middag for under 100» – også i kombinasjon med en av de mest populære appene – har de nok en gang levert på slagordet sitt: det enkle er ofte det beste. De tar kunden på alvor og gjentar ofte at nettopp kunden er øverste sjef – og viser det gjennom å tilrettelegge for hverdagen. Kjeden har vært flinke til å løfte frem kjøpmenn som et viktig suksesskriterie, og gjennom dette vist at det er mulig å lykkes, skriver komiteen.

Powered by Labrador CMS