Nyheter

Rema 1000 bryter med Carat

Etter 17 års kundeforhold går Rema 1000 fra Carat og over til det nye mediebyrået In Sight Communication.

Publisert Sist oppdatert

Carat Norge-sjef Eldar Skylstad i Carat Norge synes det er vemodig å miste en så stor aktør som Rema 1000 som kunde, men sier til Kampanje at kundetapet ikke vil føre til bemanningskutt i mediebyrået. – Vårt arbeid for Rema vil ikke avvikles før ved årsskiftet og innen den tid håper vi å ha mer enn erstattet frafallet av kunden, sier Skylstad.

– Det er ingen tvil om at det er trist å miste Rema som kunde. Vi har hatt de på huset i 17 år og har i denne perioden vært med på å bygge deres suksess fra de var rundt 20 butikker. At Rema nå velger en annen vei, handler om en strategisk tanke rundt det å sitte langt tettere på hele verdikjeden. Også norske reklamebyråer har fått merke dette det siste året. I den gjennomførte pitchen vet vi imidlertid at vi overrasket Rema positivt med nye og modige tanker, og at vi leverte bedre enn andre etablerte mediebyråer. At Rema nå har mot til å gå inn i et samarbeid med en helt ny konstellasjon, tar vi av oss hatten for, og vi ønsker dem lykke til, sier Eldar Skylstad til Kampanje.

Powered by Labrador CMS