Nyheter

Rema 1000 flytter på reklamemillioner

For første gang på mange år deler Rema 1000 opp reklamekontoen sin. Fjeldheim & Partners mister deler av Remas reklamebudsjett når DDB også får kjeden inn på kundelista, skriver Kampanje.

Publisert Sist oppdatert

Dagens samarbeidspartner, Fjeldheim & Partners, skal fortsatt lage salgsutløsende kampanjer for kjeden og vil dermed beholde størsteparten av kontoen. Men det nye er at DDB får ansvaret for å lage mer profilbyggende kampanjer.

Bakgrunnen skal ha vært et ønske om flere profil- og omdømmebyggende kampanjer for Rema 1000. – Rema 1000 har tradisjon for å utfordre egen virksomhet, gjeldende avtaler og samarbeider med jevne mellomrom. Vi ser DDB som en god sparringspartner, sier direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt i Rema 1000, Mette Fossum Beyer, til Kampanje.

Powered by Labrador CMS