Nyheter

Rema med dokusåpe

Rema 1000 tar sin content marketing-satsing et skritt videre, og lager dokusåpe om livet i kassa, skriver Kampanje.

Publisert Sist oppdatert

Rema 1000 lanserer nå en helt ny nett-tv-serie og den er ikke produsert av verken et reklamebyrå eller en tv-kanal, men av tv-produksjonsselskapet Rubicon TV som står bak programsuksesser som «Mesternes Mester». «MasterChef» og «Luksusfellen».

Den nye serien heter «Et butikkliv» og Rema 1000 går dermed enda et skritt lenger i det mange tror blir det nye store innenfor markedsføringen, merkevarer som produserer sitt eget tv- og videoinnhold, skriver Kampanje.

– Vi har lyst til å snu den litt negative klangen uttrykket «å jobbe i kassa på ….» har til det positive – som denne jobben virkelig er. Om du jobber i kassa på Kiwi, Coop eller Rema 1000, så er det en utrolig viktig jobb der du møter mennesker fra hele Norge med alle sine historier hver eneste dag, og gjennom denne nettserien ønsker vi å vise hvilken fantastisk jobb menneskene du møter i kassa på Rema 1000 gjør, sier Mette Fossum, direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt i Rema 1000, til Kampanje.

Powered by Labrador CMS