Nyheter

Rema satser på netthandel

Rema 1000 tar skrittet inn i netthandel, og inngår en samarbeidsavtale om leveranse av varer til Kolonial.no.

Publisert Sist oppdatert

– Kolonial.no er et friskt pust i vår bransje, og har etablert seg som en ny og spennende mulighet for kunder som ønsker å bestille matvarer på nett. Vi ønsker å ta del i utviklingen av nye bestillings- og leveringsløsninger for dagligvarer, og går derfor inn i et samarbeid om leveranse av varer til Kolonial.no, sier adm. direktør Ole Robert Reitan i en pressemelding.

Kolonial.no skal ifølge avtalen ha Rema Distribusjon som foretrukket leverandør, og vil med en slik samarbeidsavtale få tilgang til varer under varemerker som Rema 1000 eier eller har eksklusiv bruksrett til. Gjennom avtalen vil man også oppnå en effektiv distribusjon fra Rema Distribusjon til Kolonial.no sitt sentrallager.

– Allerede i dag har Kolonial.no de desidert laveste prisene på matvarer bestilt via internett. Avtalen med Rema 1000 innebærer at vi kan tilby kundene et stort utvalg kvalitetsvarer og samtidig holde et prisnivå mellom Rema 1000 og Meny, sier gründer og adm. direktør i Kolonial.no, Karl Munthe-Kaas.

– Det har skjedd mye innen nettbasert handel de siste 15 årene. Jeg er glad for at vi har en dyktig og handlekraftig samarbeidspartner med en modell vi har sterk tro på, fortsetter Ole Robert Reitan.

Powered by Labrador CMS