For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

TØRSTER: Rune (t.v.) og Espen Nysted venter på det virkelige gjennombruddet for energidrikken Tørst. Den tror de vil komme når dagligvarekjedene åpner dørene for dem.
TØRSTER: Rune (t.v.) og Espen Nysted venter på det virkelige gjennombruddet for energidrikken Tørst. Den tror de vil komme når dagligvarekjedene åpner dørene for dem.

Rikets Tørst venter på listing

Tørst har spist markedsandeler for hvert år siden de tappet den første boksen med energidrikke i 2016. Fortsatt venter den norske merkevaren på sitt store gjennombrudd, og det sitter dagligvarekjedene med nøkkelen til.

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS