Nyheter

Satser for fullt på nøkkelhull

88 av Norturas produkter har nå fått nøkkelhull, og flere skal det bli. Prior lanserer blant annet nå fem forskjellige nøkkelhullsmerkede pølser.

Publisert Sist oppdatert

Aldri har Nortura satset bredere på sunne produkter. I fjor var en fjerdedel av nylanseringene fra Gilde og Prior nøkkelhullsmerkede produkter. Sunne produkter er nå blitt det store satsningsområdet for kjøttprodusenten.

– Sunnhet er den absolutt sterkeste forbrukertrenden akkurat nå. Derfor satser vi for fullt på nøkkelhull og kalorifattige produkter. For oss er det naturlig å tenke sunnhet i all vår produktutvikling og dette er noe vi har gjort lenge og som vil forsterke seg i tida fremover, sier informasjonssjef Eli Strand i Nortura.

Prior lanserer nå fem forskjellige nøkkelhullsmerkede pølser. – Vi er kjempefornøyd med de nye og fettfattige pølsene våre. Blindtester har vist oss at mange faktisk foretrekker disse pølsene og at de rett og slett har en veldig god smak, sier fagsjef Tom Skjekkeland.

Powered by Labrador CMS