Nyheter

SE OPP FOR

På et møte med Ica og Norgesgruppen i dag orienterte tilsynet om at innkjøpsavtalen mellom Coop og Rema 1000 blir en del av vurderingsgrunnlaget. Avgjørelsen utsettes dermed med nesten to måneder.

Publisert Sist oppdatert

Lettdrikk for huden

Først dukket det opp i GNPD i juli 2006 som en yoghurtserie. Nå har Nestlé lansert en kollagenberiket, fettfattig drikk i Hong Kong under Nestlé Day & Night-merket. Topakningen inneholder én 225-milliliters.aske nattdrikk med en vitaliserende smak av blandede bær, og én 225-milliliters dagdrikk med opplysende grapefruktsmak. Oppskriften inneholder mindre enn 0,3 prosent fett, og hevdes å opprettholde hudens elastisitet og fuktighet, takket være det tilsatte kollagenet. Slik skjønnhetsposisjonering blir mer vanlig i mat- og drikkemarkedene. Det som gjør dette produktet ekstra interessant, er at det kommer med forskjellig smak og emballasjefarge avhengig av når det skal brukes (dag eller natt) - et konsept som vi har sett i hudpleie.

Powered by Labrador CMS