Nyheter

Selvvalg-pizza

På et møte med Ica og Norgesgruppen i dag orienterte tilsynet om at innkjøpsavtalen mellom Coop og Rema 1000 blir en del av vurderingsgrunnlaget. Avgjørelsen utsettes dermed med nesten to måneder.

Publisert Sist oppdatert

Etter bare noen måneder i markedet har Toro hatt suksess med Pizza Pronto. Navnet indikerer at ting skal gå fort, og pizzaen har i alle fall forsvunnet raskt fra butikkhyllene. - Vi har solgt over 500.000 pizzaer i løpet av denne korte perioden, forteller produktgruppesjef Ole Johan Solberg i Toro. - Totalmarkedet for frossenpizza er på 1,2 milliarder. Toro har allerede en andel av pizzamarkedet med sine pizzabunner og pizzafyll. Nå vil de ha en større andel. Men i stedet for enda en variant av frossen pizza, har vi valgt å satse på andre løsninger. I pakken med Pizza Pronto finner forbrukeren to pizzabunner og tomatsaus. Resten velger han selv. Produktet er vakumpakket og selges som ferskvare.

Powered by Labrador CMS