Nyheter

Sju sauser på glass

Publisert Sist oppdatert

Toro utvider tilbudet sitt til forbrukeren med syv nye sauser på glass. Variantene er Tomat & Urter, Tomat & Paprika og Carbonara under Casa di Italia-sortimentet, og fire asiatiske sauser: Sweet & Sour, Chow Mein, Tikka Masala og Korma.? Toro er markedsleder i italienskinspirert mat i Norge, og kategorien vokser fortsatt veldig bra. Forbrukerens tillit til Toro som leverandør av et stort italiensk sortiment gjorde det naturlig at vi også skulle tilby denne type saus i vårt sortiment, sier produktgruppesjef Heine Eliassen.? Asiatisk mat er den store trenden både i Norge og i utlandet, og ingen har foreløpig klart å ta en sterk posisjon i Norge. Forbrukeren forteller oss at med Toro som garantist er barrieren brutt for at de skal prøve å lage en Chow Mein Wok eller en Chicken Tikka Masala, supplerer produktsjef Anne Kristin Faannessen.Lanseringskampanjen er en av de største Toro har kjørt noensinne.

Powered by Labrador CMS