Nyheter

SLIK GIKK DET: Doc Stærk

Kundene etterlyste pastiller med stærk effekt. Det var Nidars begrunnelse for å lansere Doc Stærk. Den kommer i tre smaker: Sterk lakris, polarmint og cayenne-lakris. Kjøpmannspanelet er godt fornøyde med salget, selv om den langt fra er den stærkeste i en varegruppe med stort utvalg - og for en gangs skyld er de tre helt enige om karakteren.

Publisert Sist oppdatert

Ikke innkjørt

Bjørn Vinningland

Coop Marked Vikeså, Bjerkreim: - Den er god, men ikke så innkjørt ennå. Dette er ikke det store produktet. Når det gjelder pastillene, så står varene der og kunden velger det han vil ha. Vi fikk en sjokker, og den har vi vel solgt ut. Poeng: 7/10 Positiv sak

Henning Rustadstuen

Ica Maxi Tiller, Trondheim: - Egentlig selger den ganske bra. Hvis vi kjører en abc-analyse av 100 produkter her, er den på 20. plass. Dette er en positiv sak, og den greier seg veldig bra i den varegruppen. Poeng: 7/10 Enormt med varianter

Hanne Kristensen Gomez

Spar Kristensen, Drammen - Vi har bare to av variantene - lakris og polarmint. Jeg har tatt ut tallene fra de fire siste månedene, og den har ikke solgt så gærent. Innenfor pastiller finnes det jo enormt med varianter. Poeng: 7/10

Powered by Labrador CMS