Nyheter

SLIK GIKK DET: Head & Shoulders balsam

Head & Shoulders balsam er det største sjampo-lanseringen noensinne fra Procter & Gamble. 40 millioner markedsføringskroner ble brukt på lanseringen. Som sjampo har merket 20 prosent av markedet. Leveradøren håper å nå kunder som hittil ikke har brukt bal

Publisert Sist oppdatert

Bare to flasker

Arne Fagervold

Coop Marked Skåbu, Nord-Fron: - Den har vi ikke solgt mer enn to flasker av. Jeg er sannelig ikke sikker på hva jeg skal gi slags karakter. Poeng: 5/10 Bra merke

Liv Åse Karlsen

Rimi Lindeberg, Oslo: - Vi har ikke balsamen. Generelt er Head & Shoulders et bra merke. Det er ikke den som selger aller mest, men det er noen som skal ha den, også. Poeng: - Ikke opptatt av balsam

Bjørn Sjøgren

Bunnpris Finnsnes: - Vi selger ingenting av produktet. Sjampoen går, men det markedet som bruker Head & Shoulders, er ikke opptatt av balsam. De er opptatt av én ting: Å få bort flasset. Det tar en halv generasjon å få inn under huden på folk at de skal bruke balsam. Poeng: 2/10

Powered by Labrador CMS