Nyheter

SLIK GIKK DET Nora Drikk 2 frukter smoothie

Stabburet ville ta smoothie ut til folket. Det var tanken bak literskartongene med Drikk 2 Frukter, i to smaksvarianter (blåbær/bringebær og mango/pasjon). Med literskartonger skulle smoothien gå fra det urbane i farta og hjem til folks kjøleskap, samtidig som produktet også kommer i 0,33-litre. Kjøpmannspanelet varierer i svaret på om det har lykkes, men ser potensialet.

Publisert Sist oppdatert

Dårlig jobb i butikk

Nils Olav Fidje

Meny Krøgenes, Arendal: - Jeg synes ikke den har gått så bra. Stabburet har gjort en dårlig jobb der. Det tok veldig lang tid før vi fikk produktet inn i butikken, og jeg tror ikke leverandøren har vært flink nok til å få frem produktet i butikk. Poeng: 5/10 Populære smoothies

Sølvi Øvreberg

Rema 1000 Stryn: - Smoothies er veldig populært hos oss, og denne har solgt veldig bra. Vi fikk inn en halvpall i sommer. Det er den gule - mango og pasjon - som går best. Den lille er nyere hos oss, og der er det blåbær og bringebær som selger. Men det er de store det går mest av. Poeng: 9/10 Mer tro på Bama

Odd Jakob Finnesand

Joker Mosterøy, Rennesøy: - Denne har vi ikke inne, og vi har ikke hatt dem heller. Smoothie er ikke noen stor artikkel hos meg. Jeg har tro på den som Bama lanserer nå, men den er såpass ny ennå at det er vanskelig å si noe om hvordan det går. Poeng: -

Powered by Labrador CMS