Nyheter

Solid løft for Leiv Vidar

Lansering av nye produkter har bidratt til solid omsetningsvekst for Leiv Vidars dagligvaresatsing. Så langt i år står nyheter for 38 prosent av volumet.

Publisert Sist oppdatert

– Mens de fleste leverandører sliter for å oppnå noe særlig over 10 prosent volumandel på nyheter ser det nå ut til at vi har knekt koden for innovasjoner i tett dialog med våre nasjonale kjedekunder Coop og Norgesgruppen, sier salgs- og markedsdirektør Hans Olav Hole i Leiv Vidar i en pressemelding.

– Leiv Vidar opplever at det ligger store forventninger til at vi skal lansere spennende nyheter også i dagligvare, etter mange år med solid erfaring fra kundeorientert produktutvikling som markedsleder i kbs. Den utfordringen ønsker vi å ta på alvor, og er allerede godt i gang med å planlegge en spennende 2014-sesong, sier Hole.

Powered by Labrador CMS