Nyheter

Sølvtaggen til Freia

Sølvtaggen for mars måned er tildelt Freia for nettspillet «Sjokolademaskinen og jakten på de forsvunne bitene»

Publisert Sist oppdatert

Hver måned deles Sølvtaggen ut til det beste interaktive arbeidet, og de tolv månedsvinnerne nomineres automatisk til Årets Gulltagg.

Nettspillet til Freia kan allerede vise til imponerende tall: 1,6 millioner spilte spill de første syv ukene, over 14 minutter i snitt i løsningen fra 200 000 unike brukere og med bare en åttendedel av kampanjen er unnagjort, heter det i en melding.

Det er Virtual Garden Screenplay som står bak kampanjen sammen med annonsøren Kraft Foods, skriver Kampanje.

– Å vinne Sølvtaggen for oss betyr enormt mye, spesielt for en jobb der vi har lagt ned mye arbeid alle sammen. Vi er veldig stolte og takknemlige for at vi for femte året på rad har fått lanseret Freia Melkesjokolade. Vi deler denne prisen med Freia som er en eksemplarisk kunde som har vist oss tillit over lang tid, noe som viser seg og gi resultater, sier Victoria Karlsson, designer i Screenplay.

Powered by Labrador CMS