Nyheter

Sunniva med juicebar

Sunniva bruker nye markedsplasser og en innovativ eksponering for å skape prøving og oppmerksomhet rundt Sunniva Original Appelsinjuice, som nå har fått ny og bedre smak.

Publisert Sist oppdatert

En forstørret juicekartong blir brukt som «juicebar» i en måned rundt i Norges land. Juicebaren har til nå vært på Strømmen Storsenter og Oslo S, og skal videre til Trondheim og Bergen etter påske.

Kampanjen oppnår rundt 1 million eksponeringer og cirka 65 000 prøvere, og skal øke bevisstheten rundt enda bedre smak på Sunniva Original Appelsin Juice.

– Det som var viktig for oss var at aktiviteten skaper oppmerksomhet og samtidig utføres i en smakfull setting. Den gule kartongen til Sunniva Original er nærmest blitt et ikon på frokostbordet, så det var derfor naturlig å bruke den som det bærende elementet i denne kampanjen. Da vi så fikk muligheten til å utvikle en eksklusiv juicebar formet som en Sunniva juicekartong syntes vi det var en god løsning, sier senior merkevaresjef Anne Sissel Lillemork i Fellesjuice.

Powered by Labrador CMS