Nyheter

Til himmels med grandis

Etter år med pizzavalg, egen sang og dans, skal Grandiosa nå appellere til nordmenns store reiselyst. SAS og Grandiosa har gått sammen om en storstilt kampanje.

Publisert Sist oppdatert

På fem millioner pizzaesker kommuniseres nå «Grandiosa-SAS» – en konkurranse der SAS deler ut premier for til sammen én million kroner. I tillegg gis det 100 kroner i SAS-rabatt i hver Grandiosa-eske. Kampanjen startet 1. januar og varer frem til mai. Målet er å selge 1,5 millioner flere pizzaer og få enda flere nordmenn til å reise med SAS.

– «Grandiosa-SAS» er en helt ny type kampanje i norsk sammenheng, og trolig vil vi se flere slike i tiden som kommer. Grandiosa har alltid hatt en folkelig appell, og vi håper vi også denne gangen kan engasjere, sier Inger Marie F. Ingdahl (bildet) i Stabburet. Hun tror spesielt koblingen mellom to så sterke merkevarer er med på å gi kampanjen tyngde.

– Vi ser dette som en god mulighet til å snakke til en bredere del av befolkningen. Vi ønsker derfor alle nye, gamle og eksisterende kunder velkommen om bord, og gir de 100 kroner i rabatt per reise frem til 1. mai 2010. Endringen i markedsføringsloven har åpnet opp for nye måter å tenke kommunikasjon på, og dette ønsket vi å teste ut sammen med Stabburet, sier Camilla Forberg, markedsdirektør i SAS.

Powered by Labrador CMS