Nyheter

Vil gi ungdom mot

Reitan Servicehandel fortsetter samarbeidet med Mot, og kjører nå frozen yoghurt-kampanje hvor en krone per solgte enhet går til den ideelle organisasjonen.

Publisert Sist oppdatert

- Kampanjen pågår fram til søndag 24. mai og omfatter alle butikker i hele landet. Alle som kjøper frozen yoghurt hos oss i denne perioden er med og støtter organisasjonen med en krone, sier markedssjef Jan Yngve Holen i 7-Eleven.

Kampanjen er en del av et samarbeid som har pågått lenge, og i fjor vant Reitan sponsorprisen for intern utnyttelse av dette samarbeidet.

- Vi har vært med siden starten og kan feire 10-årsjubileum i år. I hele denne perioden har det vært en glede å kunne støtte opp om det viktige ungdomsarbeidet som gjøres i regi av Mot, sier Magnus Reitan, adm. direktør i Reitan Servicehandel.

Narvesen og 7 Eleven tilfører Mot anslagsvis 1,5 millioner kroner årlig i sponsormidler, i tillegg til profileringen, presentasjonene og synliggjøringen, skriver Newswire.

- Mot har vært til stor hjelp for titusener ungdom. Hos oss skaper samarbeidet stort engasjement blant medarbeiderne. Mange har deltatt i arrangementer, hørt foredrag og bidratt som frivillige medhjelpere, sier Magnus Reitan.

Powered by Labrador CMS