For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

Veileder: Ferskvaresjef Cato Hambro hos Spar Snarøya og kategoriansvarlig Therese Jørlo i Spar tror de nye etikettene er nyttige for ostekundene.

Butikk i praksis

Vil gjøre det lettere å finne frem i ostedisken

Nordmenn blir stadig mer opptatt av ost. Spar ønsker å gjøre det lettere for kundene å finne nye favoritter i ostedisken, og lanserer derfor etiketter på oster i nær 300 butikker.

Publisert Sist oppdatert
– Vi har sett at vi mangler en måte å kommunisere ost på med kundene. Vi ser at ost har fått en oppsving i popularitet, men at mange føler seg litt usikre på hvilke oster de kan bruke til hva, og ofte ikke tør å prøve nye typer, sier kategoriansvarlig for ost Therese Jørlo i Spar.
Powered by Labrador CMS