Nyheter

VM-brøl fra norske annonsører

Dagens Næringsliv har kartlagt spesielle tilbud som blir annonsert i forbindelse med verdensmesterskapet på ski i Oslo, og konkluderer med at det er VM-brøl fra norske annonsører.

Publisert Sist oppdatert

Som du kan lese i Handelsbladet FK denne uken, så har også dagligvare og servicehandel satset på ski-VM, og spesielt butikkene som ligger strategisk til i forhold til kollektivtransporten til arrangementet.

Her er noen av bransjeeksemplene fra reportasjen i Dagens Næringsliv.

Deli de Luca: gratis bolle en time etter at gullet er vunnet

Meny: en prosent ekstra Trumf-bonus for hvert norsk gull

Shell/Dagbladet: Halv pris på vask og avis hvis Norge tar gull

Statoil: Halv pris på kyllingburger hvis Norge tar gull

McDonalds: spesialmeny til 69 kroner under VM-dagene

Narvesen: Pølse og cola til 35 kroner

I tillegg har flere leverandører som Tine, Norsk Tipping, Ali Kaffe, Fjordland og Orkla egne annonser der budskapet er VM-spisset.

Powered by Labrador CMS