For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

– Når vi tar ansvar, får vi også tillit. Takk til norske forbrukere som anerkjenner endringene Norsk Kylling har gjort på dyrevelferd og bærekraft de siste årene, og for at dere trekker frem Solvinge som en forbrukerfavoritt, sier Hilde Talseth, adm. direktør i Norsk Kylling.

Solvinge klatrer i bærekraftranking

For tredje år på rad er Solvinge rangert som den mest bærekraftige merkevaren for kylling, og samtidig som den 14. mest bærekraftige av alle merkevarer i Norge.

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS