For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

Spin-off» produkter fra tv-serien «Norges Dummeste» selges nå i både dagligvarebutikker og kiosker, distribuert av Bladcentralen. Bak serien og produktene står Jørgen Høst (t.v.) og Erik Solbakken i det nyopprettede Montreux Forlag. I midten, daglig leder Erik Thorhallsson i Bladcentralen.

Bladcentralen: Norges dummeste suksess

Fallende omsetning på blader og magasiner har fått Bladcentralen til å utvide produktporteføljen vesentlig. Nå gjør selskapet stor suksess med spin off-produkter fra tv-serien «Norges dummeste».

Publisert
Powered by Labrador CMS