Butikk i praksis

Legger mer i kurven: Når kunder får høre kjent musikk i dagligvarelokalene, stiger handlelysten. Forsøk gjort i Norge har vist tildels betydelig salgsvekst.

Penger å hente: Musikk i butikk

Undersøkelser har vist at avspilling av musikk i dagligvarebutikker bidrar til økt salg. Men du kan ikke sette på en helt tilfeldig valgt spilleliste.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 35 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Nett og papir
1 mnd

1,- 340,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett og papir
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
1 mnd

1,- 240,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS