For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

Skiforbundet Langrenn og Powerade har inngått nytt partnerskap. Fra v. Per Olav Loftskjær, Country Managing Director Coca-Cola Europacific Partners, Tonje Haugen, markedsdirektør Coca-Cola Norge & Island, Cathrine Instebø, daglig leder Skiforbundet langrenn, Jonas Olsson, sponsoransvarlig Coca-Cola og Andrea Bell Pedersen, markeds- og partneransvarlig Skiforbundet langrenn

Powerade blir ny samarbeidspartner for skiforbundet

Powerade og Norges Skiforbund Langrenn inngår et nytt partnerskap som skal styrke arbeidet for å gjøre langrenn mer tilgjengelig, inkluderende og inspirerende for alle.

Publisert
Powered by Labrador CMS