Vann med frukt i – derav navnet frukt-i – er en av nyhetene fra Bonaqua denne våren.

Nyheter

Coca-Cola satser på vann med frukt og smak

Coca-Cola satser på vann, og relanserer Bonaqua med ny design og nye smaker. Bonaqua blir dermed en vannportefølje i Norge med hele åtte ulike smaksvarianter.

Publisert Sist oppdatert

Flere kommer i løpet av året, lover leverandørene i en pressemelding.

Coca-Cola jobber ut fra en strategi om å tilby stadig flere drikkevarer med få eller ingen kalorier. Den store relanseringen av Bonaqua er et viktig ledd i dette arbeidet. En av nyhetene er Bonaqua Frukt-i, der vannet får smak og farge fra fruktpuré og juice.

– Dette gir en frisk og god smak, samtidig er kaloriinnholdet lavere enn andre lignende produkter. De to smakene vi lanserer for Bonaqua Frukt-i nå i mai er Bringebær-Sitron og Appelsin-Mango, forteller Karen Huffman i Coca-Cola Norge.

– Vi gjør det vi kan best – å lage drikke som smaker godt. Bonaqua skal rett og slett være vannmerket med de beste smakene, legger hun til.

Relanseringen av Bonaqua betyr at merkevaren nå kommer i ny og lekker design, både for flaske og etikett. Størrelsen på flaskene reduseres til 400 ml.

Powered by Labrador CMS