Nyheter

Gull til Meny Masters

Meny gikk til topps i «Magnet Awards» med kampanjen Meny Masters.

Publisert Sist oppdatert
p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 16.0px; font: 14.0px Arial; color: #444444; -webkit-text-stroke: #444444}p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 16.0px; font: 14.0px Arial; color: #444444; -webkit-text-stroke: #444444; min-height: 16.0px}span.s1 {font-kerning: none}

«Magnet Awards» er en kåring som tar mål av seg til å hedre de beste arbeidene innenfor rekruttering og «employer branding» i Norge.

Meny tok gullet i kategorien «Årets kampanje overfor egne medarbeidere», for tiltak rettet mot egne medarbeidere, med mål om å styrke merkevaren som arbeidsgiver.

Meny Masters var nominert i konkurranse med finn.no og Kongsberg Gruppen, men trakk altså det lengste strået. HR-direktør Line Beate Jebsen tok mot prisen på vegne av kjeden.

Siden lanseringen i 2016 har over 95 prosent av medarbeidere våre brukt Meny Masters, og effekten har blant annet vært at:

* Butikkene med høyest gjennomføringsgrad har oppnådd en større reduksjon i svinnet sammenliknet med de resterende butikkene i kjeden

* Butikkene med høyest gjennomføringsgrad har høyere kundetilfredshet enn butikker med lavere gjennomføring

Juryens begrunnelse for tildelingen var som følger:

«Det er alltid en god strategi å investere i opplæring av medarbeidere, særlig når kvalitet og service er et viktig konkurransefortrinn. Det er også et spenstig valg, gitt en bransje der turnover er høyt. Resultatene er svært imponerende, med aktiv deltagelse på søndager og tydelig link mellom investering i opplæring til økonomiske mål som reduksjon i svinn og økt kundetilfredshet».

Juryen bestod av et bredt sammensatt panel av fagfolk. «Magnet Awards» arrangeres av selskapene Universum og Whydentify.

Powered by Labrador CMS