Nyheter

Med Vazelina inn i julen

Vazelina Bilopphøggers skal igjen spre Grandiosa-glede på tv-skjermene før jul. I morgen er reklamefilmen med Eldar Vågans kommentar «.. men skal vi itte berre ta en slik Pizza Grandiosa», tilbake.

Publisert Sist oppdatert

Også i år ønsker Stabbuet «God jul» på 220 000 Grandiosa-esker.

Stabburet regner med å selge rundt 20 prosent mer Grandiosa de siste ukene før jul sammenliknet med en normaluke. Det går mest i orginalvarianten av Grandiosa, og også i år ønsker Stabbuet «God jul» på 220 000 esker. Cirka 165 000 nordmenn spiser Grandiosa på julaften, viser en Omnibus-undersøkelse fra 2009.

Reklamefilmen med Vazelina Bilopphøggers gikk første gang i 1996, men har hatt noen års pause fra tv-skjermene fordi bandet byttet vokalist. Visningen av filmen starter altså i morgen.

– Vazelina Bilopphøggers er både urnorske og usnobbete, og passer godt til Grandiosa. Vi tror på Vazelina-effekten, sier Carl Ivarsson, produktsjef for Grandiosa.

Stabburet regner med å selge over 1 500 tonn dypfryst pizza i desember, noe som tilsvarer cirka 2,5 millioner pizzaer.

Også i år ønsker Stabbuet «God jul» på 220 000 Grandiosa-esker.

Powered by Labrador CMS