Nyheter

Meny og Tine på topp ti-listen over omdømme

Publisert Sist oppdatert

Nylig publiserte YouGov BrandIndex årets topp ti-rangering for merkevarer i Norge. Meny og Tine er på topp ti-listen over hvilke merkevarer respondentene ville være stolte av å jobbe for.

I Norge intervjuer YouGov BrandIndex et representativt utvalg på 100 personer hver dag, og spør om deres kjennskap og holdninger til forskjellige merkevarer.

SAS tar igjen førsteplassen hos nordmenn når det kommer til det beste omdømme med en score på 30,2. Meny kom på femteplass med en score på 25, og Tine på en åttendeplass med 23,1 poeng.

Rema 1000 hadde i 2018 størst fremgang i BUZZ («positiv snakkis») og i 2019 hadde Rema 1000 størst fremgang blant kvinner. Nå kan Rema 1000 også glede seg over å ha sterkest fremgang målt på omdømme. Rema har økt sin score med 7,9 poeng og er årets klatrer.

Powered by Labrador CMS