Kommersiell direktørTor Erik Aag i Oda.

Nyheter

Norsk Kundebarometer: Oda har Norges mest fornøyde dagligvarekunder

For tredje året på rad har Oda vunnet Norsk kundebarometers undersøkelse om kundetilfredshet i dagligvarebransjen. Extra og Meny kommer på andre og tredje plass.

Publisert Sist oppdatert

– Dette beviser at norske kunder er mer fornøyde med å handle dagligvarer på nett enn i fysisk butikk, sier Norgessjef Tor Erik Aag i en melding.

5184 norske forbrukere har sagt sin mening i årets undersøkelse, og fortalt hvor fornøyde de er med bedrifter de kjøper varer og tjenester av. Til sammen har 159 virksomheter fra rundt 30 ulike bransjer blitt bedømt.

– Dette er et utrolig hyggelig kompliment å få! Vi jobber hver dag for å gjøre livet til kundene våre enklere ved å levere rimelige varer hjem på døra. Det er gøy og inspirerende å se at vi lykkes med dette år etter år, sier Aag.

Powered by Labrador CMS