Kategorisjef Kristina Sæveraas i Findus foran nysatsingen Fish & fun fiskefigurer, som ble lansert i uke 38 med Kaptein Sabeltann i sentral rolle.
Kategorisjef Kristina Sæveraas i Findus foran nysatsingen Fish & fun fiskefigurer, som ble lansert i uke 38 med Kaptein Sabeltann i sentral rolle.

Findus skal løfte fiskeforbruket

Findus er soleklar markedsleder i dagligvare innenfor bearbeidet og panert fisk. Nå satser Findus på drahjelp fra Kaptein Sabeltann for å øke forbruket ytterligere.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 35 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Nett og papir
1 mnd

1,- 340,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett og papir
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
1 mnd

1,- 240,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS