Nyheter

Relanserer Solofondet og nytt Solo-konsept med ny film

Publisert Sist oppdatert

Med slagordet «Gå Solo» lanserer Solo en helt ny film og et kommunikasjonskonsept som oppfordrer alle til å være seg selv og gjøre sin egen greie.

Om du er utkledd som en pølse i en prinsessebursdag eller synes gult er kult og stiller opp i knallgul dress på et toppmøte med andre regjeringssjefer – gå for din greie. Det er budskapet i den nye Solo-filmen, som markerer lanseringen av det nye kommunikasjonskonseptet.

– De to siste årene har Solo hatt fokus på å kommunisere at Solo Super er uten tilsatt sukker og fremdeles smaker godt. Nå lanserer vi et konsept som omfavner både vanlig Solo og Solo Super. «Gå Solo» er en oppfordring til å være seg selv og tørre å gjøre sin egen greie. Det betyr også «velg Solo», sier senior merkevaresjef for Solo hos Ringnes, Maria Heimisdottir Brennodden i en pressmelding.

Som et ledd i det nye kommunikasjonskonseptet, relanseres også Solofondet. Fondet, som ble etablert i 1993, har ikke delt ut stipender siden 2004. Nå, 15 år etter at stiftelsen ble lagt på is, gjenopptas det.

– Solofondet vil dele ut stipender til unge mennesker mellom 15 og 25 år som ønsker å realisere en ambisjon på en ny og annerledes måte. Dette ser vi virkelig frem til å gjøre, forklarer Solos merkevaresjef.

Powered by Labrador CMS